2017. június 12., hétfő

Moly Name Tag - 22. forduló


Kedves Olvasóim!

S ezennel elérkezett a huszonkettedik forduló. A szabályok ugyanazok.Ezen a héten is három molyt kérdeztem meg a molyolási és olvasási szokásairól. Szerintem nagyon klassz válaszok születtek, szóval nem is húzom tovább.
Szeretnél te is részt venni a játékon? Nincs más dolgod, mint jelentkezni erre az eseményre: Moly Name Tag- Kit rejt a nicknév? (katt rá)

A huszonkettedik kör résztvevői:

@ℒơuısa, 22 éves informatikus
@nikhol777, 32 éves és jelenleg tanul:  közgazdásznak készül pénzügy és számvitel alapszakon
@Vivian, 13 éves tanuló

S akkor jöjjenek is a kérdések: 

1, Mióta vagy aktív tagja Moly.hu közösségének?

@ℒơuısa: 2012-ben regisztráltam, de csak a későbbi években lettem aktív tagja a közösségnek

@nikhol777:  2014. augusztus óta vagyok aktív moly.hu tag

@Vivian: Október elején regisztráltam, és azóta vagyok aktív.

2, Hogyan bukkantál rá?

@ℒơuısa: Még nagyon régen, informatika órán pont szabadfoglalkozás volt. Barátnőmmel a könyveket nézegettük, és megakadt a szemem az egyik Andrzej Sapkowski – Vaják c.könyvön. – de persze azóta sem sikerült elolvasnom –

@nikhol777: @julcseee aki igazából egyik legjobb barátnőm a való életben ajánlotta a Molyt

@Vivian: Még a testvérem mutatta meg, de először nem igazán tetszett, nem értettem a lényegét.

3, Miért kezdted el használni, mi fogott meg benne?

@ℒơuısa: Ahogy nézegettem az oldalt és láttam, hogy más molyok mit csinálnak, kíváncsi lettem, elkezdtem követni őket, majd én is polcokat hoztam létre, olvasásaim vittem fel. Sorra találtam rá a finomságokra, és azóta is hűséges rabja vagyok a honlapnak :)

@nikhol777:  nagyon érdekesnek találtam, hogy szinte minden könyv megtalálható itt.

@Vivian: Szeretem követni az olvasásaimat, könyves élményeket olvasni. Nagyon jó itt a légkör, mindenkit összeköt egy hobbi.

4, Vettél már részt molyos eseményen? Milyen tapasztalataid vannak?

@ℒơuısa: Még nem vettem részt, de nem is szeretnék. Benne van a pakliban, – 50% arányban – hogy olyan illetőt fogok ki, aki csak keresztbe akar tenni a másiknak.

@nikhol777: lassan két éve veszem részt az ajándékozzunk az évszakhoz méltóan eseményen, 7 alkalommal adtam és kaptam könyvet és ajándékokat. szerencsére csupa jó tapasztalatom van!

@Vivian: Még csak egy képeslapküldős eseményen vettem részt, nagyon jó volt.


5, Milyen élményeket, tapasztalatokat köszönhetsz az oldalnak? 

@ℒơuısa:  Tetszett ahogy mindenki olyan készségesen bánik a másikkal, egyből segít a bajban. Esetleg közös problémákkal küzdenek. Új barátokra is szert tettem, akik nem húzzák a szájukat, ha épp egy könyvről mesélek.
Na meg aztán a könyvek! Rengeteg olvasmánnyal, élménnyel, világgal, szereplőkkel lettem gazdagabb!

@nikhol777: az egyik legjobb az előbb említett ajándékozós esemény. ezen kívül egymásra találunk itt a vidéki városokban ez szuper:-)

@Vivian: Nagyon élveztem a Könyvfesztivált. Az oldalnak sok olyan könyvet is köszönhetek, amit magamtól lehet, hogy soha nem olvastam volna el.

6, Milyen típusú könyveket szoktál olvasni? 

@ℒơuısa: Teljes mértékben mindenevő vagyok :) De a sci-fi még mindig nagyon-nagyoon távol áll tőlem.

@nikhol777:  romantikus történetek nagy rajongója vagyok. szeretem még a jó humorú könyveket!

@Vivian: Leginkább a romantikusokat szeretem.

7, Ki szoktál lépni az olvasási komfortzónádból? 

@ℒơuısa:  Természetesen! Az utóbbi egy évben elkezdtem krimit, thrillert is olvasni, ami eddig nem volt jellemző az olvasási szokásaimra.

@nikhol777: nem igazán…mindig kacérkodom egy horror könyvvel de aztán maradok a romantikànál :-)

@Vivian: Nagyon ritkán, a múltkor egy fantasyt (On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?) olvastam el, de végül mindig visszatérek a megszokottakhoz.

8, Melyik könyv volt az, amelyik elindította a lavinát, tehát melyik volt az első, aminek hatására elkezdted falni a köteteket? 

@ℒơuısa: Hú. Talán 9-10 lehettem. Emlékeim szerint Geronimo Stilton könyvei rántottak bele ebbe a gyönyörű és hatalmas világba. És nincs megállás! :D

@nikhol777: 2014-ben miután regisztráltam kezdtem el olvasni a saját érdeklődésemnek megfelelően. az iskolai kötelező olvasmányokat utáltam! Agatha Christie-t kezdtem el olvasni.

@Vivian: Mint sokaknak, ez nekem is a Szent Johanna Gimi volt. Mikor már vagy nyolcszor olvastam az összes részt, némelyiket még többször is, mondtam magamnak, hogy biztos vannak más, jó könyvek.

9, Melyik az abszolút kedvenc könyved, amit bármikor kézbe vennél és olvasnál?

@ℒơuısa: Nincs ilyen

@nikhol777: A nagymamám azt üzeni, bocs

@Vivian: Nem olyan rég olvastam a Harry Potter sorozatot, ami teljesen elvarázsolt, szóval annak az 1. részét mondanám.


10, A 2016-os év könyve. Melyik jutott elsőnek eszedbe?

@ℒơuısa: Kelly Oram – Csókelvonó kockáknak

@nikhol777: Edenbrooke

@Vivian: Homonnay Gergely: Puszi, Erzsi és Jennifer Salvato Doktorski: Lángra lobbant nyár között vacillálok.

11, Melyik az a könyv, amit mindenkinek el kéne olvasnia szerinted?

@ℒơuısa: B. A. Paris – Zárt ajtók mögött

@nikhol777: Az előző kettő :) Általában moly-ról kitalálom melyik könyvet szeretném és elmegyek a boltba megvenni.

@Vivian: Szerintem mindenkinek elég egyéni olvasási szokásai vannak, így nehéz mindenkinek ajánlani, de szerintem ez is a Harry Potter, mert sok mindenkivel megszerettetné az olvasást.

12, Milyen könyvvásárlási szokásaid vannak? 

@ℒơuısa: Eddig mindig csak boltból vettem, de ennek már vagy két éve :/ ( Külföldön élek). De általában fülszöveg-borító alapján,

@nikhol777: Általában moly-ról kitalálom melyik könyvet szeretném és elmegyek a boltba megvenni.

@Vivian: Inkább könyvesboltban, néha szoktam netről, spontán.

13. Milyen számodra az ideális olvasási körülmény?

@ℒơuısa:  Otthon, teljes néma csend környezetben! Teával, vagy kávéval

@nikhol777: Itthon a kanapén a sarokban és kint esik az eső!

@Vivian: Tavaszi nap, mindenki csendben, a madarak csicseregnek… :D

14. Inkább az önálló köteteket vagy a sorozatokat szereted jobban?

@ℒơuısa: Mindkettő jöhet! Egyiket sem vetem meg, bár mostanság íródtak olyan sorozatok, amik számomra csak lerágott csontok, címeket nem mondanék, biztosan másnak is beugranak.

@nikhol777: Az önálló könyv praktikusabb de sajnos a legjobbak sorozatban készülnek!

@Vivian: Van olyan történet, amiből már egy kötet is sok, de van olyan is, amiből még olvasnék, így nem tudok dönteni. 


15. Mennyi időt szoktál hetente olvasással eltölteni? 

@ℒơuısa: A lehető legtöbbet, ahogy szabadidőm engedi. Szükség esetére mindig tartok magamnál egy vagy több könyvet.

@nikhol777: Sajnos mivel még egyetemre járok csak szünetekben van időm olvasni. Akkor azonban simán átolvasok napokat.

@Vivian: Attól függ, mi történik a héten. Ha szerencsém van, körülbelül 2 könyvet szoktam elolvasni. 

16, Mi alapján kerülnek a kívánságlistádra a könyvek? 

@ℒơuısa: Borító és fülszöveg, nagyon ritkán olyanok, amiket a figyeltjeimnek is tetszik. De igyekszem visszafogni magam.

@nikhol777: Miután a múltban kissé túlzásba vittem a könyvásárlást, ezért csak olyan könyv kerül a kívánságlistámra, aminek a borítója is tetszik a fülszövegen túl és nagyon szeretném a kezemben tartani és gyönyörködni benne :-)

@Vivian: Ha az egyik figyeltemnek tetszett, az értékelések is dicsérik, és persze a fülszöveg.

17, Jelenleg hány olvasatlan könyv pihen a polcodon?

@ℒơuısa: Húúú, rengeteg. Számot nem tudnék mondani.

@nikhol777: Húú... hát szám szerint nem tudnám megmondani de a saját könyveim olvasottsága 24% :-D erre emlékszem.

@Vivian: Hát… Ha a testvéreméit is számoljuk… 25. De ebből csak 4 az enyém :D

18, Melyik volt a legutóbb vásárolt könyved? 

@ℒơuısa:  Nincs ilyen

@nikhol777: Fábián Janka: Az angyalos ház és más történetek

@Vivian: Marni Bates: Láthatósági mellény lúzereknek, plusz a sorozat következő része, a Menő-riadó Kambodzsában.

19, Melyik könyvet olvastad el legutoljára?

@ℒơuısa: A. Meredith Walters – Utánad a sötétbe

@nikhol777:  Lakatos Levente: Szigor sorozatát olvasom épp

@Vivian: On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?

20, Mi alapján választod ki a következő olvasmányodat?

@ℒơuısa: Amihez épp kedvem van, vagy esetleg kihívásos lázban égek, akkor olyat, ami ahhoz kapcsolódik.

@nikhol777: Általában random választok épp milyen kedvem van mikor befejeztem egy előző könyvet.

@Vivian: Általában a friss megjelenésűeket olvasom el először, főleg, ha egy sorozat következő részéről van szó.



Köszönöm, hogy részt vettetek a játékomon! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése