2017. július 11., kedd

Nyári projekthét - Molyfaggató


Sziasztok!

Kicsit késve, de megérkeztem én is a nyári projekthét záró bejegyzésével, melyben egymást faggattuk - újra. Élveztem a kitöltést, noha több részben álltam neki: nem hittem volna, hogy ennyire kíváncsiak vagyunk :O
Szóval jöjjenek az én válaszaim: 

Gothic01 kérdései:

Ha egy meglepetésutazásra készülnél, melyik könyvkarakterre bíznád rá a holmijaid becsomagolását és ki az, akit minden körülmények között távol tartanál a feladattól?

Húha, már egy ilyen nehéz kérdés elsőnek?! Az tuti, hogy én csomagolnám a sajátom, senkire sem bíznám rá, szóval végül is megválaszoltam a kérdés mindkét részét :) Ez olyan, mint a munkahelyemen a piramisom: mindenki tisztában van vele, hogy ott nem pakolászhatnak, mert akkor morci leszek :P

Vihar miatt felszállási tilalom lép életbe és minden jel arra mutat, a reptéren kell éjszakáznod egy idegen országban és akár napok telhetnek el, mire valamerre elindulhatsz. Melyik könyvszereplőtől kérnél telefonos segítséget?

Háh, ez egyértelmű: az Angelfall trilógiából Penryntől! Túl élt egy angyalos posztapokaliptikus világban! Ki lenne rá alkalmasabb? :)

AniTiger kérdése:

Ebben a kellemes nyári időben egy úszógumin lustálkodsz valamelyik magyar tóban, egy tengerben vagy akár egy medencében. Már csak egy dolog hiányzik a tökéletességhez: egy könyv. Melyik könyvet mernéd így olvasni és miért?

Konkrétan egyiket sem. Még a legutáltabb ellenségemnek (ha lenne) sem kívánnék ekcémás bőrt, így a legutáltabb könyvnél sem kockáztatnám meg a véletlenszerű fürdést. Pluszba a saját lábamba elesek (minden alkalommal ebből az apropóból kaptam egy hónapra gipszet éveken át rendszeresen) így tényleg nem mernék. De tegyük fel, hogy nem vagyok ennyire kétbalkezes... akkor a The Mistake-t vinném, vízálló zsugorfóliába. Hah, nem bízok magamban :D

Perpetua és Indie kérdése:

Van valami könyves célkitűzésed nyárra vagy nyaralásra?

Igen! Van egy kihívásom a moly.hu felületén: a Nagy Nyári Olvasmánylista. Azt szeretném teljesíteni. Egész jól haladok, már csak egy könyv kell, plusz, amit aktuálisan olvasok :)

Csak Simán Dorka kérdése:

Táborba készülsz a nyárra. Kik lennének azok a karakterek, akikkel szívesen együtt töltenél egy egész hetet a móka és kacagás jegyében?

Ellie/Bailey lenne az első, akit magamhoz vennék az Egy kutya négy életéből. Nagyon hiányzik egy szőrös társ az életemből, szóval őt muszáj vinni! Akkor elvinném az Off-Campus sorozat pasijait, hogy legyen kiknek szívni a vérét, no meg legyen ott pár lökött csaj is: Sydney az Egy na ptalánból, Liv és Mia a Silberből, Bree az Outlanderből :)

Ki(k) az(ok) a karakter(ek), aki(ket) szívesebben látnál egy lakatlan szigeten, minthogy vele(ük) bulizd át a nyarat?

Úgy kb ugyanaz, mint az előző kérdésben megadott karakterek. Az már mindegy, hogy egy hét vagy egy nyár!

FairyDust kérdése:

Ha adott lenne egy Hawaii 2 hetes álomutazás, és vihetnél magaddal három személyt(különböző könyvekből), kit vinnél és miért?

Ismétlem önmagam, ezért elnézést kérek:
Sydney (Maybe Someday) szerintem nagyon jóba lennénk, pont annyira partyarc, mint én, és ő adná a jó zenéket.
Jázmin hercegnő: ő adná a menő járművet, ha elkérné Aladdintól a szőnyeget.
Meggie, a Vörös betűkből, mert rá meg ráfér a szórakozás :)

Sol kérdése:

Már mindent bepakoltál a nyaralásra, amikor észreveszed, hogy kifelejtetted a könyvet, és nincs több hely neki a táskádban. Mit veszel ki, hogy legyen hely a könyvnek?

Na olyan nincs! Alapvetően a könyvekkel kezdem, és miattuk nem fér be a többi cucc, amit Andris táskájába szoktam beleszuszakolni :D 
De tegyük fel, hogy kivételesen kihagyom.... akkor simán kivenném mondjuk aaaa... magát a táskát, és kicserélném egyel nagyobbra! :D

Vikcy3 kérdése:

Melyik az a (létező) hely, amit egy könyv hatására látogattál meg/látogatnál meg a jövőben?

Még sajnos ilyen nem volt, de a válaszom már megvan: Skócia! Végigjárnám az Outlander helyszíneket! *.* Már benyújtottam páromnak a kérvényt, hogy a nászutunk ott legyen. :)

molly kérdései:

Ha egy könyvhelyszínre mehetnél 1 hétre nyaralni (tehát oda, ahol a történet játszódik) melyiket választanád?

Menjünk a Roxfortba! Nyáron nincs ott a sok kis varázslótanonc, csak a hipogriffek és a hűs falak a maguk csodáival *.* Meg persze a KÖNYVTÁR!

Hány könyvet viszel magaddal nyaralásra?

Attól függ, milyen hosszú időre megyek. Általában 3 napra számolok egy könyvet, mert na... nyaralni megyek alaphelyzetben, nem olvasni! (plusz egy! Mindig kell lennie egynek pluszban! )

Valentine Wiggin kérdései:

Melyik az a teljesen fiktív ország vagy hely, ahová szívesen elutaznál?

No ez már végülis volt: maradok Skóciánál.

Augusztus 20-án fontos szerepet kap a történelem. Kedvenc történelmi regényed?

Nyuuuuu... R. Kelényi Angelika Ártatlanját nagyon szeretem, de természetesen az első helyen mindig az Outlander fog állni :)

Rossz az idő, így egy napot „kultúrprogrammal” kell töltened. Melyik fiktív karakterrel mennél könyvtárba, múzeumba, moziba?

Ha még egy karaktert ki kell választanom nyaralásra, falnak megyek. Igazából nekem tök mindegy, kivel, csak ne legyen kibírhatatlan. Az eddigiekből válasszatok ki egy nektek tetszőt.

csokitorta kérdése:

Melyik könyvszereplőt választanád idegenvezetőnek?

Nincs megadva helyszín! Egy múzeumba? Egy rezervátumba? Talán a dzsungelbe? A válasz ettől függene! Szóval, ezt most passzolom.

Beatrice8 kérdései:

.A szüleid/barátaid/családod megelégelték, hogy mindig olvasol, ezért megtiltják, hogy a közös nyaralásotokra vigyél könyvet. Milyen reakcióra számíthatnak tőled?

Azt mondanám ,hogy oké, menjünk, majd ahogy odaértünk betérnék egy könyvesboltba és vennék pár kötetet. Velem nem cseszhetnek ki! :D

Melyik könyvet vinnéd magaddal egy világ körüli nyaralásra?

Egyet? EGYET?! Mivel ott sokat utaznék, sokszor ülnék repülőn, vonaton, ezért jó sokat! Fél polcomat!

M_Annie_99 kérdései:

Ha az lenne a nyári házi feladatod, hogy írj egy tipikus, nyári szerelmes történetet, melyik könyvből/könyvekből merítenél ihletet?

Jelentem, elkezdtem egyik nap, és nem merítek egyikből sem, csak a saját fejemből :) Nem szeretnél plagizálni! :) Természetesen a hasonlóság jogát fent tartom!

Ha választanod kellene, melyik kedvenc könyves karakterednek írnál szerelmes levelet?

Logan! Ha már neki írnia kellett egyet Grace-nek, akkor illene neki is kapni egyet :D

Judy22 kérdése:

Milyen nyári ételt szeretsz a legjobban és mely könyves karakterrel fogyasztanád el most per pillanat?

Epret és dinnyét! Gyümölcspartyt csapnék az összes kedvencelt könyvem karaktereivel!

Mennyivel olvasol többet/kevesebbet nyáron, mint a többi évszakban?

Igazából nem hiszem, hogy többet, vagy kevesebbet olvasnék. Számomra már nem az évszak határozza meg, hogy mennyi időm van, hiszen év elején beléptem a dolgozó emberek világába. Szerintem többet mond, minden szónál, ha elárulom, hogy egy hete jöttem rá, hogy nyári szünet van az iskolásoknak! O.o

Mit szeretsz legjobban a nyárban?

Végre nem fázom! Rettentően fázós vagyok, 24-25 fok alatt nem érzem magam jól, csak hosszú nadrágban és pulcsiban. Bár most is hosszú nadrágban ülök, és nincs melegem. Ehh. De most takaró nincs a hátamon! :D

Illetve a strandot! A vizet! A horgászást! Mindent, ami vizes buli! :)
Valahogy így: 


Nyárról milyen 10 szó jut eszedbe rögtön?

Vííííííz *.*
Kikapcsolódás
Olvasás
hosszú esték
dinnye
Vííííz *.*
cirógató napsugár
mintásra égés
grillparty
Víííííz *.*

Virág kérdése:

Klisés klasszikus leszek: mik a terveid erre a nyárra? :)

Hát igazából munka látástól vakulásig. Most épp szabadságon vagyok, hogy jövőhéten Pesten átvegyek sok sok ropogós könyvet, amit a rákövető héten ki is pakolunk az új üzletünkben, a győri Árkádban. Majd boltmegnyitó (ha időben sikerül, akkor még egy gyors nyaralás augusztus elején) és a maradék időben dolgozom tovább, meg nekikezdek egy német kurzusnak :)

A szabadnapokon meg pihenés és fagyizás olvasás közben. :)


Ülsz a kocsiban, és nézed az elsuhanó tájat az ablakon át, ahogy tartasz a nyaralásra. A nap süt, a szél kellemesen hűsít, az országút pedig végtelenül terül el előtted. Milyen aláfestőzenét képzelnél az utazáshoz?

Hopsza Sári, előbb már beraktam egy zenét egy másik kérdéshez... No, azzal kezdve szépen Road, Junkies, Intim Torna Illegál és társai... Minden, amire tudunk tombolni! Ha utazunk mindig pörgünk a kocsiban. :)

BarbyMalik kérdése:

Ha nyár, akkor nekem a fagyi jut először eszembe. Melyik könyvkaraktert vinnéd el fagyizni?

Mivel én vinném el, nem ő engem, ezért legyen Bright Side :) Szerintem jóba lennénk és eltöltenénk együtt egy jó kis csajos napot! :)

Szép idő + hintaágy + jó könyv = tökéletes időtöltés. Melyik kötet illene neked az egyenletbe?

The Mistake *.* De mivel azt most fejeztem be, ma reggel, ezért legyen egy másik: Vivian Holloway: Végtelen horizont.

Melyik az a könyv, amit nyáron mindenképp el szeretnél olvasni? Miért?

Több is van. A döntés és az Északfit elsősorban, mert azokat kölcsönkértem, utána pedig a polcomról fogok szemezni olyan köteteket, amiket még tavaly nyáron szereztem be, de még időm nem volt rá.

A projekthét résztvevői:



@Virág_Blogger @Sol @BarbyMalik0112 @neverhood @csokitorta @NagyDorka @Ashley_Redwood @sateenkaarigirl @perpetua @Gothic01 @AliceBertrand @M_Annie_99 @Vicky3 @VNoémi @FairyDust @molly_ @Mira_Könyvespolca_blog @_RókaLány @AniTiger @Niitaa @pveronika @Valentine_Wiggin @Judy22 @Beatrice8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése