2017. szeptember 5., kedd

Augusztusi szerzemények


Sziasztok! :)

Hát hol is kezdjem... 
talán ott, hogy könyvmoly vagyok. Szeretem a friss könyveket. A régieket is. Szeretem a magamnak vett és a mástól kapottat is. Szeretem a tiszteletpéldányokat és simákat is.
Az előző hónapban 2 új polclakóm volt, júniusban egy sem. 

Szóval ezen mentségek állnak rendelkezésemre, mivel ebben a hónapban nem sima könyvesőben, egyenesen zivatarban volt részem!

No lássuk csak....


Mivel egy képre nem szerettem volna az összeset rásűríteni, így úgy gondoltam három kategóriát fogok megkülönböztetni. Az első ezek közül az Álomgyáros kiadványok volt. Ebben a hónapban több csodás kötet is érkezett hozzám a kiadó jóvoltából.

A szívemhez legközelebb Kékesi Dóra még előrendelhető kötete áll, A holnap érintése.

A hatból négyet már el is olvastam, de csak háromról van egyelőre értékelés:
(katt a címre, ha érdekel róluk a véleményem)



A második csoport a könyvmolyképző által kiadott könyvek közül lett összeválogatva. Bevallom, van egy kis csalás a dologban: a Hollófiúk sorozatot már előző hónapban beszereztettem, de mivel augusztusban került át hozzám, ezért hiába fizettem érte hamarabb, ide sorolnám. :)
Ezennel is szeretném még egyszer megköszönni @Neelah-nak a segítséget, hogy elment ezért a csodás sorozatért nekem! ♥

A Vasdruida krónikái.... arra nincs sok mentségem. Egyedül voltam itthon, több napig, betegen, és hát el akarták kaszálni a sorozatot.... muszáj volt beszereznem, kicsit támogatnom Atticust...

Az Obliviont pedig egy kedves barátnőmtől, @Kovács_Mesi-től kaptam "csak-úgy" ajándékba! Imádlak csajszi! ♥

Ebből a csoportból kettő friss olvasásom van. A hollófiúkat régebben olvastam, az első két részt, de mindenféleképpen tervezem újra átrágni magam rajta, és beszerezni a zárókötetet is.


S jöjjön az egyéb kategória. Hát ezen a képen minden van. Tényleg minden.
Kezdjük az ajándékokkal:

Névnapom volt a hónap elején, így páromtól megkaptam Nicola Yoon ismert művét: magyarul és németül is. Szeretlek Kincsem! ♥

Aztán @Neelah-tól érkezett a Legendás állatok - forgatókönyv. Ezt is szeretném Neked megköszönni! ♥

Van itt még egy Lány a múltból, szintén @Kovács_Mesi által. Te nő, nem vagy semmi! ♥

S egy dedikált bross, illetve egy kis kézügyességfejlesztős, nagyon vágyott kiadvány, amit @Aysának köszönhetek! Nagyon jó barát vagy! ♥

A maradék pedig saját beszerzés: előrendelés, meglátni és akarni, illetve nyelvtanulásra alkalmas kiadvány. :)

Ezek közül négyet olvastam el, de a többi sem fog sokáig váratni magára :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper könyveket kaptál és szereztél be! :) Budi Lotti regényét én nagyon szerettem, remélem neked is tetszeni fog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Pont attól tartok egy kicsit még, hogy mennyire fog tetszeni, de azt néztem, hogy nagyon jó véleménnyel vannak róla a molyok, így úgy gondoltam belevágok :)
      Hátha megint találok egy jól eldugott gyöngyszemet :)

      Törlés