2018. február 2., péntek

Januári könyves élménybeszámoló


Sziasztok!

A tavalyi, évvégi fogadalmak posztban említettem, hogy szeretnék készíteni minden hónap végén egy összegző bejegyzést. Úgy néz ki, ez a projektem sikeres lesz, hiszen az elsőt már nem felejtettem el. Ez nálam csodaszámba megy, szóval most roppant büszke vagyok magamra. :) Egy kitűzött cél pipa!


2018 januárjában összesen kilenc könyvet olvastam el. Itt is van egy lista róluk. Ha a címekre kattintotok, automatikusan átirányít titeket a hozzá tartozó értékeléshez is. Mint látjátok, nem mindegyikhez született még meg az élménybeszámolóm, de amint elkészülnek/publikálva lesznek, máris frissítem itt is az elérhetőségüket. Aláhúzással jelöltem azokat, amelyek már most aktívak.

PÉTERFY-NOVÁK ÉVA: EGYASSZONY

Ez a kilenc kötet összesen 3374 oldalt jelent. Ezen kifejezetten elcsodálkoztam, hiszen elég nagy időhiánnyal küzdök, így nem hittem volna, hogy sikerül ennyit összehozni. De látjátok, az olvasás az életem... szóval, ha alvás helyett, de szakítok rá időt :)

Ugyanakkor sosem volt még ennyire szélsőséges hónapom. A repertoárban szerepel három pszichothriller, egy erotikus, három fantasy és kettő életrajzi ihletésű, szépirodalmi kötet. Januárban találtam igazi kincseket is, illetve voltak nagyobb tévedéseim is. Ezekről szeretnék nektek még pár sort mesélni:

A hónap, s bizton állíthatom, hogy az év felfedezettje Liz Nugent debütáló kötete, a Mindig is éjjel lesz. Már jó ideje befejeztem az olvasását, több mint két hete, de még mindig nem tudok szabadulni tőle. Munkatársammal - aki szintén olvasta - még most is képesek vagyunk nap, mint nap beszélni róla, jó sokat. Egyszerűen zseniális alkotás. Nálam a 2018-as év legsikeresebb könyv díját már most elnyerte! Csak ismételni tudom magam: zseniális, zseniális, zseniális!

Sarah J. Mass hatalmas meglepetést okozott. Ahogy elkezdtem olvasni a legújabb magyarul is megjelent könyvét, hát mindent éreztem, csak örömöt nem. Oly mértékű csalódottság volt bennem jelen, amire egyáltalán nem számítottam. Feyre karaktere mélyzuhanásban volt. Márt éppen feladtam volna, de sokan bíztattatok, hogy folytassam, jobb lesz. Igazatok lett. Akármilyen rosszul indult a viszonyunk, az egyik kedvenc romantikus fantasy könyvem lett. Gyönyörű a kapcsolatuk, s rengeteg próbát áll ki. Nagyon várom már a folytatást.

A Dupla spirálban volt az idei év eddig legbosszantóbb olvasmánya. Nem tudom hova tenni. Nagyon sokan szeretik, engem mégsem győzött meg. Az alapfelállással is mondjuk már gondjaim voltak, így alapvetően már hátrányból indult, de ha akrta még fel tudta volna hozni magát. Szerintem a vége is lapos lett. Alig történt benne olyan jelenet, amit ne erős unalommal, vagy haragal olvastam volna. Lehet, hogy van belőle sorozat is, s lehet, hogy ebben az esetben az jobban is sikerült. Mindenesetre engem nem győzött meg.

Az Egyasszonyról jelen pillanatban még nincs fent az értékelésem. Ez a napokban változni fog, csak ennek időzített a megjelenése, mivel egy projekt keretein belül került hozzám. Ez a könyv döntésképtelenné tett. Szerettem is, meg nem is. Felháborodtam is, meg nem is. De egy biztos: még ma is a lelkemben van, s a gondolataimat gyakran kiteszi Éva sorsa. De majd meglátjátok, úgy egy hét múlva ;)

    

Remélem tetszett nektek is ez az apró élménybeszámoló s hasznosnak is bizonyult. Én élveztem a megírását. Gondoltam, a végére még hozok egy februárban tervezett olvasmánylistát, de ez bizton állíthatom, hogy elmarad. Roppant egyszerű a magyarázat rá: még magam sem tudom, mit szeretnék olvasni. Majd jön, aminek jönnie kell. 

Csodaszép napot kívánok minden molynak! 
Köszönöm, hogy itt voltatok!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett, nővérkém, csak így tovább az összes többi kitűzött céloddal!❤

    Jahj, A Court of Mist and Fury-re már én is nagyooon kíváncsi vagyok. Alig várom, hogy olvashassam. ❤❤❤ Már itt van a polcon, csak idő kérdése a dolog.❤

    Millió puszi:
    Barby

    VálaszTörlés