2018. április 25., szerda

Dobozba zárt világ - Unboxing | Twister Media

Sziasztok!

A könyvfesztivál egy csodálatos, programokkal teli esemény volt. Rengeteg élményt szereztem ezalatt a pár óra alatt, amit kint tudtam tölteni. Emellett a Twister Media készült egy ajándékkal is a számunkra. 
Mikor jelentkeztem a standjuknál, hogy bemutatkozzak mostmár hivatalosan is nekik, kaptam tőlük egy ajándékot. Álmaimban sem gondoltam, hogy egy ilyen csodálatos meglepetéssel várnak! Megkaptam az első könyves dobozom!


Nagyon szépen köszönöm a Twister Media Kiadónak!

S köszönöm a lehetőséget is, hogy én is azon szerencsések között lehetek, akik bemutathatják a próbaverziót!
Lássuk is, mi lapult a dobozban....


Első pillantásra is már szimpatikus. A doboz erősebb anyagból készült, így nem kellett attól félnem, hogy bármi is megsérült benne. A külcsín teljesen letisztult. Egyszerű grafikát választottak, csak a cím, melyet egy keretbe foglaltak, mégis azt kell mondjam, hogy tökéletesen megfelel az elvárásaimnak. Én nem szeretem a hivalkodó mintákat. Ne az eleje legyen díszes, hanem a beltartalom.


Nagyon jót mosolyogtam, mikor felnyitottam. Ez a papírforgács nagyon jó ötlet volt. Az pedig, hogy szép, színes, még nagyobbat dob a hangulaton. Jó választás volt, mert akár egybe ki lehet szedni az egészet, ugyanakkor lehet benne turkálni, vadászni is a meglepetéseket. Emellett nem ragad bele semmibe, még ha ki is hullik, könnyen összeszedhető.


A box egyik oldalán a következő elemeket találtam: egy könyvszütyő, s két, különböző könyvjelző. A könyvtartó toknak hihetetlen mód megörültem. Nagyon régóta ácsingóztam már egy darabra, hiszen én is, mint mások, táskában hordom magammal mindig az aktuális olvasmányomat, Mióta kerékpárral járok dolgozni még jobban féltem a könyveimet, hiszen a nem éppen sima betonfelületen a táskám tartalma is valamennyire mozogni kényszerül, így nagyobb rá az esély, hogy meggyűrődik. Mostmár biztosan nem fog! Első pillantásra elég kicsinek néz ki, de aggodalomra semmi pánik! Egy közel 500 oldalas könyv is kényelmesen belefér még! Mondhatni, rá öntötték. Az én dobozomban bárányos mintás zsák lapult, aminek kifejezetten örültem. Pont olyan, mint én: bohókás. 
A gumis könyvjelző szintén belopta magát a szívembe, ez is régi vágyam volt már. Valamiért jobban tolerálom ezeket a gumisakat, mint a hagyományosat. Sokan panaszkodnak rá, de ha figyelmesen helyezzük fel, akkor nem bántja a könyvet. S nem is tud kiesni, mint a másik fajta.
A klasszikus könyvjelző a könyvmolyok jelmondatát tartalmazza, s szép, élénk színével azonnal egy kis napfényt varázsol a hangulatunkba. Nem az egyszerű, vékony papírból készült, így sokkal időtállóbb, mint a legtöbb, könyv mellé kapott jelző. Nekem nagyon tetszik, biztosan sokat fogom használni.

Ezután a dobozban felleltem még egy több oldalas levelet a szerzőtől. Így a könyv már maga nem volt meglepetés, illetve számítottam is rá, hogy a kínálatból melyik került bele. 
Nemrégiben a Twister Media kiadó újra meghírdette a Bekezdés néven ismert pályázatát, melyre szinte bárki beküldhette még ki nem adott kéziratát. A kiadó ezeket végigolvasva egyet kiválaszt, s saját költségén kiadatja. Tisztelem ezért a kiadót, hisz lehetőséget adnak azoknak a fiatal íróknak is, akikben a tehetség ott bújkál, de anyagi okok miatt nem tudják másokhoz eljuttatni az írásaikat. Egy igazán nagyszerű lehetőség is ez, amivel élni kell. 
Emma, a könyv szerzője egy igazán aranyos kis üzenetet hagyott nekünk a dobozban. Megemlíti benne, miről is szól a könyve, mire készülhetünk a későbbiekben, illetve pár jótanáccsal útnak indít minket a könyve irányába. Humoros, aranyos írás a részéről.

S akkor nézzük a könyvet.
Krausz Emma lett az idei Bekezdés pályázat nyertese. Az általa írt alkotás az Osztálykép nevet kapta. Egy általános iskolás történetnek néz ki első pillantásra, de ha jobban megvizsgáljuk, akkor láthatjuk, hogy ennél többről van szó: Emma egy LMBT tematikájú könyvet alkotott. A könyv középpontjában két fiatal áll, Levente és Ákos. A köztük feszülő ellentétek és érzések mellett Emma kitér a különböző iskolai szituációkra, konfliktushelyzetekre, illetve a barátság fontosságára is. 
Bevallom, eddig nem nagyon foglalkoztam az ilyen típusú könyvekkel, valahogy mindig elkerültek. Eddig direktbe egyetlen egy olvasmányom volt ilyen, illetve egy másikban meglepetésként ért a téma. Alapvetően nem idegenkedek tőle, de tudatosan nem is kerestem. 
Az Osztályképet mindenféleképpen el fogom olvasni, hiszen ez Emmának is egy jó visszajelzés lesz a regényét illetően, s emellett engem kifejezetten érdekel is.

Emellett a könyvbe több beleragasztott cetlit is találhatunk, melyek úgynevezett szerzői jegyzetek. Ezek érdekességeket tartalmaznak, titkokat az írásról, s az eredeti elképzelésről. Ez egy igazán ötletes megoldás, ami engem teljesen megvett magának.


S végül a dobozban találhatunk még egy összegző cetlit, amin a kiadó felsorolta, mit rejt a doboz, illetve egy nagyon vagány, a könyv témájához illeszkedő ceruzát. 
Régen nekem is, ahogy a többségnek is, volt olyna ceruzám, ami folyton váltotta a színét, ahogy használtuk, bár az nem volt ilyen kifinomult. Ez a ceruza folyamatosan, átmenetesen színesedik. S tényleg nem elhanyagolható, hogy hegyezés közben nagyon szép ceruzafaragványt kapunk, amit a kreatívabbak simán fel tudnak használni akár díszítésre is.


Engem összességében meggyőzött ez a bemutató doboz. Kihangsúlyoznám, hogy ez nem a végleges változat, tehát ha igazán beindul a projekt, akkor ennél több mindenre számíthatunk. Lehet, hogy alapvetően nem tűnik soknak a belepakolt meglepetések, mégis sokkal személyesebb, mint a vetélytársainál. A szerző jegyzetei igazán megszínesítik a történetet, s ezt a könyvesbolti forgalomba levő kötetek nem tartalmazzák.
A könyv mellett nagy kedvencem a könyvszütyő, mely nagyon jó minőségű, bélelt, így mostantól mindig biztonságban tudhatom az aktuális olvasmányomat.

Hát ennyi volt. Remélem a Ti tetszéseteket is elnyerte.
Még egyszer szeretném megköszönni a Twister Media Kiadónak! Igazán megtisztelő lehetőség! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése