2018. július 3., kedd

Júniusi Összegzés & Júliusi Tervek


Sziasztok!

Újabb hónap, újabb lehetőségek. Ez lett a mottóm. A június olvasmányban gazdag hónap volt, mely rengeteg érzelmet felvonultatott. A lehető legszélsőségesebb reakciókat váltották ki belőlem az előre kijelölt olvasmányaim. Volt, amelyik boldoggá, vidámmá, más szomorúvá, egyenesen ingerültté tett, ám nem bánom. Kellenek a félrenyúlások is, hiszen íg tudom még jobban csiszolni a stílusomat. 
Először szeretném nektek megmutatni, mi vált valóra a júniusi terveimből, majd megmutatnám nektek a júliusi olvasmánylistámat is.

Nézzük is csak...

Júniusban is többféle műfajt jelöltem ki a magam szórakoztatására. A lista a következőképp nézett ki:


Hat könyv volt, melyből négyet sikerült feldolgoznom. A Vagyok, vagyok, vagyok személyes okok miatt esett ki: mikor kézbe vettem, hogy beleolvassak, akkor észleltem, hogy a kötése túlságosan erősre, szűkre sikeredett. Anélkül nem lehet a sorok belső felét is elolvasni, hogy ne hajtsuk ki erőteljesen a könyvet, mely egyáltalán nem az én módszerem. Pár oldal után fel is adtam, mivel nem jegyeztem meg a történetből semmit, végig csak arra tudtam kocentrálni, hogy nehogy megsértsem gerincet. Sajnálom, de ez így nem az én könyvem volt.
A Minden órában négyszer című könyvnél pedig beszerzési problémáim adódtak, melyek a tegnapi nap folyamán meg is oldódtak, így az mindössze egy hónapot tolódik csak.

A többi könyvet feldolgoztam, s a blogon elérhető róluk a véleményem is. Ezek mellett még több kötet került a kezeim közé. A következő listában találhatjátok, miket olvastam el júniusban. Ha az aláhúzott címekre kattintotok, akkor elérhetitek az értékeléseimet is.

Júniusi Olvasmánylista:


~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°

A nyár második hónapjában nem teszek akkora kitérőket majd, mind júniusban. Az olvasmánylistámat két szóval lehetne leírni: új megjelenések. Úgy döntöttem, hogy most kizárólag csak friss könyveket fogok a kezeim közé venni. A mostani megjelenések közül a legjobban a romantikus kötetek keltették fel a figyelmemet, de azért feltűnik rajta egy-egy kiugró eset is. S természetesen nem maradhat ki a szokásos "egy-hónap-egy-krimi" elvem sem, így a már említett Minden órában négyszer is jogosan került fel a listámra, sőt, az egészet még egy tavalyi fantasy megjelenéssel is megfűszerem, mely már régebb óta foglalkoztatott, de csak most adódik lehetőségem elolvasni
A júniusi választottjaim a következők:

PAUL AUSTER: BROOKLYNI BALGASÁGOK
ALWYN HAMILTON: A HOMOK LEÁNYA
LISA SCOTTOLINE: MINDEN ÓRÁBAN NÉGYSZER
TARRYN FISHER: F*CK, LOVE! - KAPD BE, SZERELEM!
MARISSA MEYER: HEARTLESS - SZÍVTELEN
KIRSTY MOSELEY: ÁLMAIM ŐRZŐJE


Reményeim szerint, a választott könyveimen kívül még bele fog férni a hónapba pár másik is. Ha minden jól alakul, akkor még egy pszichothriller fog csatlakozni a sorhoz, illetve egy újabb romantikus, ám nem young adult regény is.

Ti miket terveztek olvasni ebben a szép időben?
Kommentben várom a ti listátokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése