2017. december 25., hétfő

Karácsonyi meglepetések


Sziasztok!

Elérkezett a karácsony, s bár az időjárás nem túl kegyes hozzánk (legalábbis nálunk száz ágra süt a nap), mégis teljes az ünnep. A karácsonyi hangulat már régóta meg van, igazolhatják a munkatársaim is, s tegnap megtörtént az ajándékbontás is.
A fa alatt majdnem az összes dobozban könyv lapult természetesen. A barátaim vérbeli molyok, így tudják, mivel tudják a legnagyobb örömet okozni, de ezek a csomagok... hát párszor majdnem elpityeredtem bontás közben. Szóval most megmutatom nektek az én karácsonyi csodáimat. Csajok, így szeretném nektek megköszönni ezt a sok kedvességet. ♥

Gina-tól:

Egyetlen, megismételhetetlen Kolléganőm, drága Nyuszibogaram!
Nagyon szépen köszönöm a karácsonyi ajándékot! Már csak ő hiányzott az én kis gyűjteményemből, így a lehető legjobb választás volt a Karácsonyi Kutyavásár! Amint lehet, neki is kezdek, hogy még stílusosan, karácsonykor olvassam el. :)
A medált imádom! Tudod hány éve keresek már olyan medált, ami igazán tetszik? Bele sem merek gondolni... Te pedig elsőre beletrafáltál, pedig nem is azonos az ízlésvilágunk. Szóval köszönöm! Mint látod, került neki lánc is, szóval ezentúl ebben fogsz látni minden nap a melóban! Köszönöm, hogy vagy nekem! Még ha nem is hittünk az elején benne, hogy mi jóba leszünk! Imádlak! Boldog Karácsonyt!

@Milli88 - tól:


Drága, drága, drága Millim! ♥
Mikor kibontottam a csomagodat, nem találtam szavakat. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám karácsonykor! A Harry Potteres Pop! figura azóta a könyveimet őrzi. Körbeszaladtam vele a lakást! Annyira kis aranyos! S még a jóslat is ott van a kezében! Eszemet eldobom! Imádom, imádom és imádom!
Az unikornisos dísz. Te festetted? Egyszerűen csodálatos! Már fel is akasztottam a fára! A jelölő is pont jókor érkezett, mert pár napja fogyott el, s ez a kedvenc fajtám, aminek ilyen doboza van, szóval nagyon örültem neki!
A többi kis apróság is megmelengette a szívemet, főleg a könyvjelző. (ott figyel a könyv jobb oldali sarkán) Hát hogy lehet valami ennyire cuki?! S végül a könyv: annyira nagyon vágytam már Cameron könyvére, hogy arra nincsenek szavak. Imádom a kutyusokat, szóval ez a könyv számomra mindent jelent, főleg karácsonykor! Nagyon szépen köszönöm! Annyira beletaláltál mindenbe! Imádlak!
Remélem az én kis apróságaim is elnyerik majd annyira a tetszésedet, mint a tieid az enyémet. :)
Boldog karácsonyt drága Millim! ♥

@Aysa -tól:


Drága Tündém! ♥
Nagyon szépen köszönöm a kaárcsonyi csomagodat! No meg azt, hogy pont jókor érkezett, mert így az automatába pont volt hely, hogy fel tudjam adni a tiédet, hiszen a helyére be tudtam rakni a neked címzett csomagot! Sajnálom, hogy nem ért oda karácsonyra, de remélem az ünnepek között is ugyanolyan lelkesen bontgatod majd. :)
Kezdeném a könyvvel, mivel az waaah.... annyira nagyon kívánságlistás volt, hogy arra nincsenek szavak! Hiszen a Viharsziget szerzője! Imádom azt a könyvet! Meg a filmet is! Létszükséglet volt az új könyve is! Főleg, miután megláttam a borítót... és mostmár az enyém! Nagyon szépen köszönöm! ♥
A bögrét, mikor Andris meglátta olyan fájdalmas hangot adott ki, mintha meglőtték volna. Nem tudom mire gondol, hiszen a bögregyűjteményem újabb darabbal gyarapodott, s én imádom! Már fel is szenteltem egy jóóó kis kakaóval! Köszönöm a könyvjelzős naptárt! Szuper ötlet! Tavaly is volt ilyenem, minionos, @Milli88-tól kaptam, s imádtam! Praktikus, hasznos és cuki. Az idei pedig gyönyörű! 
Az édességek már el is lettek dugva, hogy ne vessük rá magunkat még az ünnepek alatt, hanem szépen, lassan adagolva kitartsanak majd leglaább egy hétig... Muhaha!
A kis rénszarvas a csomagból a kedvencem! Azonnal repült is fel a fára! Egyszerűen imádom!
Köszönök mindent drága! Boldog karácsonyt! ♥

@nikytikky-től:


Nikkym, te őrült Nőszemély!
A doboz mérete miatt is már kezdtem félni, de mikor kinyitottam... Te jó ég! Ennyi minden! S ennyi minden az én ízlésem alapján! De kezdjük az elején:
PILLECUKOR! Pillecukor midnenhol! Csokiba burkolt pillecukor, pillecukros kakaó.... Imádom! Köszönöm! Nem tudom, ezeket hol tudod beszerezni, de waaah, összefolyt a nyál a számban már a látványtól is! S kókuszos nescafé! Ha tudnád, mióta vadászok rá! Annyira ráfüggtem, s egyszer csak hirtelen sehol sem lehetett kapni! Köszönöm!
A mikulásos és hóemberes só&bors szóró fenomenális! Már kint is vannak az asztalon, használatra készek! 
Az édességekre nem találok szavakat. Minden, mi szem-szájnak ingere. Főleg: GYÜMÖLCS! Pomelo! Imádom! Lesz mit rágcsálni majd a munkába!
A málnás kávé... alapvetően nem szoktam főzött kávét inni, de ezt muszáj lesz, mert már az illata is kábító! Nyammi!
De a csomag fő része nem is a sok édesség, meg a csodaszép párnahuzat, vagy a pillecukor, hanem a Harry Potteres csokibéka! Nem merem kibontani, nehogy elugorjon, no meg sajnálnám is! Annyira imádom! Köszönöm! Köszönöm!
A könyv pedig a kívánságlistám élén volt. Annyira beleszerettem a borítóba... Melóba minden nap megsimogattam, hogy tudja, gondolok rá, s egyszer haza fogom vinni, erre itt várt a fa alatt! Alig várom már, hogy nekiugorjak!
Köszönök mindent drága! S várom már, hogy ki tudd bontani az én csomagomat, kíváncsi vagyok a reakciódra! Puszillak! ♥

@Izzi-től:


Drága Izzim,
mikor megláttam a csomagodat, hangosan felkiáltottam. Konkrétan nem fért el a székemen. Több, mint hat kilót nyomott! Te jó ég! Hát ebbe még én is belefértem volna! Mikor eljött a perc, hogy végre beleleshetek.. nem haboztam: téptem, szaggattam, csak hogy végre bele tudjak lesni, s az állam leesett.
Ennyi mindent, de tényleg :O A képeken annyi információ van ,hogy fel sem lehet dolgozni, szóval csak a nagyon durván szemkiesősen, sikítós dolgokat emelném ki:
Kezdjük a zenedobozzal: annyira imádom! Karácsonyi zenét játszik! Nem csodálkoznék, ha holnap lemerülne az elem benne, annyiszor felhúztam már.
A baglyos persely! Waah, egyszerűen imádom! Itt csücsül mellettem az asztalon, nem mozdíthatja innen senki sem el! Egyelőre még üres a pocakja, de majd idővel.... a másik perselyre, a hordósra párom azonnal lecsapott. Imádja! Azt is ksözönjük :)
A Harry Potteres párna! Óóóóó.... hát szavakat nem találok! Annyira szuper! Hihetetlen! Imádom!
S a könyvek! Jajj, még két kutyás könyv! Tömör gyönyör! Imádom!
No meg mellettük egy fél tégla. Párom mikor meglátta... kicsit kiugrott a szeme, miket akarok én olvasni, de én már nagyon várom, hogy elmerülhessek a világába!
Köszönök midnent! A hat kiló édességet, a gyönyörű könyveket, az egyedi tárgyakat! Mindent!
Remélem az én csomagom is azért hamarosan odaér! Boldog karácsonyt kívánok drága! ♥


Az én karaácsonyom rettentően boldog lett. Csodálatos könyvek vártak a fa alatt csodálatos emberektől! Köszönöm nektek, hogy a barátaimnak tudhatlak titeket! ♥ S msot megyek, eltakarítom a romokat, mert mindenhol csomagolópapír cafatok vannak, még a konyhába is. Nem tudom, hogy oda hogyan került, de van.

Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése