2018. április 3., kedd

Áprilisi olvasmánytervek


Sziasztok!

Az Április egy elég szeszélyes hónap, s ez látszik az összeállított olvasmánytervemen is. Van benne történelmi romantikus, könnyedebb lektűr, sci-fi és pszichothriller is. Lentebb láthatjátok is, pontosan mely könyvek lettek az ehavi áldozataim.



A képen szereplő könyvek:
R. KELÉNYI ANGELIKA: A PÁRIZSI NŐ
J. K. SMITH: ISMERT ISMERETLEN
JEFF VANDERMEER: EXPEDÍCIÓ
DENNIS LEHANE: EGYMÁSBA VESZVE
ERNEST CLINE: READY PLAYER ONE
DOT HUTCHISON: PILLANGÓK KERTJE

Ami az előző hónapban megmaradt, azt átcsúsztattam a mostanira. Ugye ez három könyvet jelent. Tegnap belelapoztam az egyikbe, s meglepődve tapasztaltam, hogy az Agave mennyire sűrű szedettel dolgozik. Bevallom, ez eléggé elbizonytalanított. Van egy olyan érzésem, hogy ebből három nem fog beleférni a hónapba, de majd meglátjuk. Azért nem adom fel már most! 
A két álomgyáros kötet foglalkoztat a legjobban. Sőt, A párizsi nővel már tegnap végeztem. Az Ismert ismeretlent pedig szerintem egy Agave kiadós könyv után fogom bevetni. Kelleni fog a kellemes feloldódás.
A Pillangók kertjére pedig a megjelenés óta kíváncsi vagyok. Jó értékeléseket olvastam róla, illetve az ismerősi körömből is, aki olvasta, az ajánlja. Szóval majd meglátjuk.

Hat könyv, s ha úgy nézzük már csak öt. Alapvetően egy hónapban nyolcat szoktam elolvasni, ám most szinte biztosan nem fogok ezek végére sem érni. Áprilisban nyelvvizsgázni fogok, így elsősorban a nyelvtanulás fogja kitenni a szabad óráimat. Ugyanakkor munkában, ebédszünetben, buszra várva, s egyéb lopott percekben, biztos, hogy könyvet fogok bújni. 
A meglepetés erejét sem zárom ki, hiszen biztos, hogy fognak jönni nem várt kötetek is, amiket előre veszek a listámon.

Ti olvastátok már valamelyiket? Mi a véleményetek róluk?


1 megjegyzés:

  1. Jajj szuper vagy!
    Kíváncsi vagyok, mit fogsz mondani majd az Ismert ismeretlenről!:) Annyira kedves és aranyos, imádtam! <3
    Sok sikert a terveidhez! A Pillangók kertjét nemrég olvasta barátnőm, készülj fel rá lelkileg, nagyon kemény és az ő szavaival élve beteg egy könyv. Érdekel, arról is mit mondasz majd!

    Millió puszi:
    Hugocskád

    VálaszTörlés