2018. augusztus 14., kedd

Dark BubbleBook Unboxing #2 | Augusztusi csomag


Már visszafelé számoltam a napokat, mikor foghatom végre a kezembe az első Dark BubbleBook Boxomat. Nagyon be voltam sózva. El nem tudjátok képzelni, hogy mennyire! S végre, eljött ez a nap is. Jött a futár, utánam meg csak úgy forgott az üres gurulósszék, ahogy felpattantam, hogy rohanjak elé. Itt már senki nem állhatott közém és a csomagom közé. A kibontás izgalmas pillanata még a kollégáimat is odavonzotta, így végig kellett szenvedniük, ahogy minden egyes darabjáért lelkesedem. De nem is húzom a szót. Tudom, hogy ti is kíváncsiak vagytok, mi volt az augusztusi Dark BubbleBook Boxban, melynek a témája: Alvilági Hajsza.



A meglepetés doboz a szokásos formában érkezett. Egy erős kartondoboz, mely tökéletesen megvédi a benne lapuló meglepetéseket. A teteje egy BubbleBook logós matricával van ellátva. Esetleg annyi fejlesztést itt el tudnék képzelni, hogy a klasszik megoldás helyett egy Dark változatos embléma szerepeljen a doboz tetején, ezzel is megkülönböztetve egymástól a két típust. De ez csak egy ötlet. Igazából nekem ebben a formában is tetszik.


A dobozt kinyitva, szép igényes csomagolást láthatunk, rajta az augusztusi csomag bemutató képével. Ezt a papírt nagyon gyorsan félreraktam, hogy ne járjak még véletlen se úgy, mint előző alkalommal: elspoilerezem magamnak a rég várt tartalmat. Neeeem, ennél most okosabb voltam. A csomagbontás legizgalmasabb pillanata mindig a papírforgács közötti vadászat. Imádom, ahogy előtűnnek belőle a meglepetések! Egyszerűen imádom!
Ha lehetne, akkor most illatot is csatolnék a számotokra, mert egyszerűen mennyei volt a felszálló illatfelhő. Alig vártam, hogy kiderítsem, miből árad.

Az első dolog, ami a kezembe akadt, egy szappan volt. Ez már egy állandó elem a BubbleBook dobozokban. Aranyos, a csomag színéhez illeszkedő kézműves termék, mely külön öröm, hogy az én érzékeny bőrömnek is megfelelő, így számomra még mindig nagy örömet tud okozni.


A következő meglepetés, amit megkaparintottam egy régóta vágyott dolog volt. Mostanában nagyon felkapottak lettek a könyves tematikájú gyertyák, s bevallom, nekem is nagy álmom, hogy egy egész készletem legyen a kedvenc könyveimhez tartozó illatokból. Mindegyiknek nagyon igényes a külső borítása, s a gyertyákon látszik a törődő szeretet, mellyel létrehozták. Az én példányomnak a címkéjén megjelenik a BubbleBook neve is, illetve a beharangozóképhez kapcsolódó az illusztráció, mely külön jól esett a lelkemnek.
Ez árasztotta magából azt a megfoghatatlan illatot, ami belengte a csomagot. A gyertya kibontva sem tömény illatú, inkább az erősen kellemes kategória. Három különböző színű rétegből áll össze, mely tökéletesen illeszkedik a csomag tematikájához, hiszen a benne rejlő könyvnek is három fő helyszíne van. Emellett a gyertya a könyv főszereplőjének a nevét viseli. Első olvasásra nem tűnt ismerősnek, így megnyugodtam, hogy biztosan olyan könyv lapul a csomagban, ami még nincs a polcomon.


A következő ajándék már sokkal nagyobb volt, mint az eddigiek. Nehéz lenne fölötte elsiklani. Első látásra csak egy egyszerű, ám igényes jegyzetkönyvnek látszik. Valójában sokkal több. A gerince maga a csoda, akár a könyvespolcon is megállja helyét. Kívül-belül látszik, hogy igényes termék, melyen nem spóroltak, ahol csak tudtak.  A könyv elején egy rövidke, angol szöveg látható, mellyel az első körben nem is foglalkoztam. A későbbiekben kiderült, hogy ezt nagyon rosszul tettem, mert a könyv elején nem holmi Coelhot idézető szöveg található, hanem egy idézet George Orwelltől (tehát egyedileg készített termék van épp a kezemben!), mert a könyv főszereplőjének, Gwendolynnak nagy kedvence ez a neves szerző. Tehát még ez is köthető a könyvhöz, nem csak egy igényes, ám jellemtelen ajándék.


S hát nem kerülgethetem a forró kását, mostmár kivettem a csomagból a könyvet is. Az első, ami szembejön velünk egy bordó könyvszütyő, a már megszokott vékonyabb stílusban. Először azt hittem, hogy nem fogom hasznát venni a nem bélelt változatnak, de rá kellett döbbennem, hogy igenis sokszor praktikusabb, így örömömre szolgál, hogy mostmár van még egy könnyed szütyőm is, így bátran cserélgethetem, melyik kötethez, melyiket használom. A szütyőben rejtőző meglepetés pedig igazán üdítő volt. A könyvhöz rendelt könyvjelző immáron kemény formátumú, strapabíró, így biztosan nagyon szívesen fogom használni. Egy mondat olvasható rajta -mindkét oldalán ugyanaz - mely szintén a könyvhöz köthető. Engem meggyőzött, nagyon tetszik!
Emellett található egy kisebb, poháralátét alakú keménypapír is mellette, mely legnagyobb megdöbbenésemre a könyv írójától egy kis levél a számunkra. Ez azért meglepő, mert nem magyar szerzőről beszélünk, s nem egy tömeglevélről. Érződik rajta, hogy ezt tényleg a mi számunkra írta, így nagyon megmelengette a szívemet. S végül jöjjön a könyv. A beharangozókép és a leírás alapján sejtettem, hogy Scott Bergstrom Kegyetlenül című regénye fog a csomagban lapulni, ám mivel előzőleg is elszámítottam magam, így megkönyebbüléssel vegyes örömmel vettem tudomásul, hogy most bejött az ötletem. Nagyon boldog vagyok, mert rengeteget szemeztem már ezzel a könyvvel, s csak azért nem csaptam le eddig rá, mert reménykedtem, hogy ez lesz a dobozban. Jól is tettem! S itt még nem ért véget a meglepetések sora, ugyanis a könyvben található szerzői jegyzetek, melyet a BubbleBook munkatársai kézzel írtak. Jól olvastátok! Nem olcsó, nyomtatott, hanem igényesen megírt!




Azt hittem, hogy ennyi, a végére értem, így kezembe vettem az összegző lapot, hogy azt is végigolvassam, s hát megdöbbenve tapasztaltam, hogy valamit a dobozba hagytam! Mentségemre szóljon, ez a dolog apró is, és piros szütyőbe volt, így esélyem sem volt észrevenni, ám mikor megláttam, nagyon boldog lettem! A doboz még egy nyakláncot is rejtett a számunkra, melyre nem találok jobb szót a csodálatosnál. Imádom, s mostantól ezt fogom nap, mint nap hordani! Természetesen ez is a könyvhöz köthető, így még nagyobb az örömöm. Remélem fog más is velem szembe jönni ebben a szépségben.


S ennyi volt a BubbleBook Box Augusztusi kiadása. Teljesen elégedett vagyok vele, imádom minden részletét. S nézzük is meg gyorsan, felsorolás szintjén, mi is lapult benne:

Scott Bergstrom: Kegyetlenség című kötete, benne
Szerzői Jegyzetek és
egy stílusban passzoló Könyvjelző
Egy, az író által, nekünk címzett Levél
csinos Könyvszütyő
Világok Lángja által készített Gyertya, mely a könyvhöz passzol
egy Orwell gondolataival díszített Napló
rózsás, kézzel készült Szappan
s végül egy jáspis ásványos Nyaklánc

S mostmár megmutatom az összegző lapot is.


Teljes mértékben meg vagyok elégedve, sőt, túl is szárnyalták az elképzelésemet. A BubbleBook csapatán látszik, hogy nem a haszonért csinálják, hanem az olvasók öröméért. Nem csak egy könyvet választanak, s melléraknak pár ajándékot, hanem mindent gondosan válogatnak össze. Látszik, hogy szívüket-lelküket beleteszik a csomagokba. A kedvenc csapatom marad, s biztos, hogy ezentúl sem fogok máshonnan rendelni könyves dobozt, csak tőlük. Ár-érték arányban is megfelelő. Minden szempont szerint a tökéletes ajándék egy könyvmolynak.

S még egyszer, az augusztusi Dark BubbleBook csomag teljes tartalma:





Ha tetszett a csomag, s nem szeretnél lemaradni a következőről, akkor kövesd a BubbleBook-ot facebookon keresztül.

Ha pedig már most szeretnél tőlük rendelni egy Boxot, ezt is megteheted a weboldalukon keresztül.

BUBBLEBOOK WEBOLDAL

S 10% kedvezményért pedig használd a WELCOME10 kuponkódot.

A szeptemberi csomagok témái:

LIGHT BUBBLE CSOMAG


A nyár még tart, de a szeptemberi lightBubble csomaggal hivatalosan is elhozzuk az őszt. Amivel együtt itt a suli, és azzal pedig a jól ismert vagy még ismeretlen baráti kör.

🎻 A szeptemberi #lightBubble csomagod kettő szóval tudnánk leírni a legjobban: #barátság és #zene

🎻 A kötet mellett helyet kapó elemek is így erre fektetik majd a hangsúlyt.

🎻 A csomag választott kötete egy csapat fiatalról szól, akik barátságát a zene iránti szeretet köti össze, s amely egy tragédiát is képes az ellenkezőjére fordítani, s gyógyírt adni a feltépett sebekre.


DARK BUBBLE CSOMAG

Te mit tennél, ha a sötét és féltve őrzött múltad minden egyes titka csak úgy felszínre törve, óhatatlanul visszakúszna a jelenedbe? Ha megkísértene a múlt, és te semmit sem tehetnél ellene? Biztosan nem lenne kellemes...

🏡 Az őszi időszakkal kezdődően visszakanyarodunk a pszichothrillerek világába és a szeptemberi darkBubble csomaggal magát a sötét múltat hozzuk el hozzád.

🏡 Hogy ki(k)nek is a múltját, ezt még sajnos mi sem tudhatjuk. Egy viszont, biztos: nem minden arany, ami fénylik. Főleg ha a tulajdonosa ismeretlen.

🏡 Ha kedvet kaptál egy újabb idegtépő pszichothrillerre, mert azért mondjuk ki, ezekből sosem elég, akkor mindenképp foglald le a csomagod, mert véges számú múlt az, amit házhoz viszünk szeptemberben.



ELSŐ MEGABUBBLE CSOMAG
 Az első megaBubble csomagot, ahogy a kép is illusztrálja, J. K. Rowling világa tölti majd meg. 
⚡ Szóval, ha odavagy - márpedig ki nem? - Rowling varázslatos történeteiért, legyen az a Harry Potter bármelyik szösszenete, vagy épp Göthe Salamander és az ő legendás állatai, akkor semmiképp se hagyd ki ezt a lehetőséget. 

HOGY MI LESZ A CSOMAGBAN?
⚡ Az #1 megaBubble, a Harry Potter és a Legendás állatok világa által inspirálta varázslatos termékeket tartalmaz majd, amelyekre minden roxforti diáknak szüksége van. 
⚡ Viszont ez a csomag most más lesz, mert nem tartalmaz könyvet, de annál több, a témához kötkető elem köszön majd vissza.
⚡ Így neked való ez a mágikus csomag, ha:
- még mindig várod azt a bizonyos levelet, és szeretnéd megtudni, hogy a Teszlek Süveg melyik házba is osztana be;
- te is Harry Potteren nőttél fel;
- szívesen rohangálnál egy bőröndnyi legendás állattal New York utcáin…és még sorolhatnánk.

EXTRÁK!
⚡ Nagyon fontos, hogy bár könyv nem lesz a csomagban, azok között akik beszerzik első saját megaBubble csomagjukat, kisorsoljuk J. K. Rowling “Legendás állatok és megfigyelésük - Az eredeti forgatókönyv” magyar keménykötésű kiadását.
⚡ Továbbá, szintén sorsolásra kerül majd egy páros belépőjegy a november 15én vetítésre kerülő “Legendás állatok: Grindelwald bűntettei” című filmre, szóval ideje lesz újra nézni az első részt.
⚡ A sorsolás részleteiről majd később jövünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése